Download Percuma-Software,Games,Phone,etc!
Powered by Download-Home2u

Radix FC Sungai Petani  

Wednesday, January 27, 2010

Cuti minggu lepas Bebo sefamili balik kg kat BM,sajo balik tak watpa kat Ipoh,so ari Ahad (24.01.10)kitorg gi SP(Sungai Petani)nak ke pej. AmanahRaya kat sana,ari Ahad kat Kedah hari keja..sbb nak settlekan hal harta pusaka peninggalan arwah Ayah.Kata adik Bebo,kat situ ada Radix FC..jd leh ler try sbb selama nih dok dengar citer jer dari blogger2 dan sedara2 yg penah gi..Radix FC nih hanya ada kat Kedah jer tak silap Bebo...


Dari luar dah nampak menarik...org Melayu punya..semestinya tiada keraguan tentang status Halalnya..

Bebo amik set nih..tapau jer,maleh nak makan kat situ lgpun nak cepat balik sbb ptg tu jugak nak balik Ipoh..

Dalaman yg ekslusif...ceria dan sesuai dengan tema restoran makanan segera..

Luas...wat kenduri pun lepas nih...

Ayam organik...korang tau apa itu ayam organik??klau taktau carik sendiri kat tok Google..

Komen:

1.Ayam dia sedap,resepi herba dia mmg best..walaupun baru bberapa tahun bukak dah dapat mencabar KFC..
2.Minuman Radix Kola bg Bebo sedap...kurang gas tp tetap manis..(kurangkan gula)
3.Harga berpatutan...nak murah gi beli ayam goreng sedirik kat umah..
4.Counter Service ok..cuma perlu tingkatkan lagi.
5....apa lagik hah..takde kot....SUPPORT RFC...bila nak turun IPOH??

AddThis Social Bookmark Button


Back To Blogspot.com  

Tuesday, January 26, 2010


kembali kepada domain Blogspot.com..kenapa??..ntah susah nak masuk n loading pakai domain via.my sejak kebelakangan nih..jadi tuko balik ke asal...domain free biasak lah..

AddThis Social Bookmark Button


Family Trip Lumut-2  

Friday, January 15, 2010


Kesinambungan citer/gambo kat Lumut..tengah rajin nih edit ler sekeping dua wat hupdet blog.
Bebo klu memikirkan kerenah anak2 nih..kekadang mmg maleh nak gi mana2 atau gi bercutilah..sbbkan kenakalan anak Bebo nih mmg tak dijangka..kekadang ok ler..kekadang tuh mmg diluar kawalan tul,naik letih dibuatnya..hilang mood jugalah,tp pikir2 balik,takpelah demi anak2 kena bawa juga gi jalan2 makan angin(amik angin luar).Takkan kerana itu kita langsung tak gi mana2 plak kan...nakal2pun seronok gak...geli hati pun ada.Kata org..kata org lakann..klu bebudak nakal atau istilah kampung nyer 'buas' nih,otak diorg aktif dan cepat dapat..ntah ler iye idak...

-mmm...mak Haikal&Hariz..-

-baru keluar..-

-shoot dari bilik hotel ketika matahari naik...dah tinggi time nih..-

-Jeti Lumut untuk ke Pulau Pangkor-

-Jeti Lumut ke Pulau Pangkor-

AddThis Social Bookmark Button


Family Trip Lumut  

Tuesday, January 12, 2010


Pada 9-10/01/10 Bebo sekeluarga dan keluarga Abidah(kawan sepejabat Bebo) pegi bercuti di Lumut 2D1N.Memandangkan masa cuti sek. arituh takde masa nak gi bercuti,so kitorg pakat gi Lumut memandangkan ada kenduri kat umah kawan lama kitorg kat Ayer Tawar,org tuh masuk rumah baru...

So..dah on dway tuh,kitorg wat keputusan bermalam di Lumut,nak bawak anak masing2 di mandi kat Marina Cove...

gambar banyak snap...tp up dulu yg ni buat mukadimmah..

Jetty Lumut

AddThis Social Bookmark Button


Upload Gambo ...  

Friday, January 8, 2010

Lamo tak hupdet blog nih...banyak citer nak up tp penyakit 'M' selalu datang.So..buat pelawat2 Bebo gua kasi up ckit gambar yg dicincai edit dalam kedai foto..3 jerk dulu




AddThis Social Bookmark Button


 

Belacan