Download Percuma-Software,Games,Phone,etc!
Powered by Download-Home2u

Zoo Taiping & Night Safari _part2  

Tuesday, January 20, 2009






AddThis Social Bookmark Button


Zoo Taiping & Night Safari _part1  

Dah lama Haikal sibuk ngajak gi Zoo Taiping,pada 11.12.08 dapat gak bawak famili aku g lawat teman2 di zoo,seronok benor dia dapat gi zoo,nak tengok binatang2 dari dekat.bukan senang nak dapat tengok binatang dari jarak dekat,cuma dekat zoo aje yang boleh.
nah di bawah nie antara gambar yang sempat aku snap utk kenangan...




AddThis Social Bookmark Button


Usop kawin_Part3  

Friday, January 2, 2009




AddThis Social Bookmark Button


Usop kawin_Part2  

Thursday, January 1, 2009

Hari Persandingan Raja Sehari
-time nie ari nak ujan....



AddThis Social Bookmark Button


Usop Kawin...(Paklang Haikal&Hariz) kat Muar  




Mohd. Yusoff & Noraini

Malam Majlis Akad Nikah 27.12.08
Di Kg. Parit Kemin,Muar.
Jam 10.30pm..
(sori gambar blakang mempelai,tak leh nak celah sbb depan tu untuk kameraman berbayar..)

AddThis Social Bookmark Button


Some Picture At PUR  


Hai..Hariz nie tak duk diam langsung...nak makan pun susah...

yang nie tengah nyuap dadih ke mulut sambil senyum..

Pengarah PUR ngan cucunya Sorfina Umairah..Loving Grandpa n grandson..

AddThis Social Bookmark Button


Jamuan Aqiqah Kat Opis PUR_2  

Hidangan Lauk pauk yang disediakan...

Menu utama=Kurma Kambing...ummm

Kari telur rebus...

Ayam goreng tepung,yang tanda merah tu terlebih garing la...

Agar-agar milo

Jelatah/acar timun dan nenas

Ayam goreng berempah..(terhangat di pasaran)

makan bersama nasi tomato...

AddThis Social Bookmark Button


Jamuan Aqiqah Kat Opis PUR_1  


hai...nak kena masak plak...masak apa erk?


antara tetamau dan pekerja PUR yang hadir..


pekerja PUR ngan anak masing2,yg blakang tu suma antara wife pekerja PUR..

pekerja PUR yang antara yang tlah lama berkhidmat..


Ucapan dari Pengarah..

AddThis Social Bookmark Button


Night at Kinta Riverfront-Phone Cam  







leh tahan gayatnya...

AddThis Social Bookmark Button


 

Belacan