Download Percuma-Software,Games,Phone,etc!
Powered by Download-Home2u

Radix FC Sungai Petani  

Wednesday, January 27, 2010

Cuti minggu lepas Bebo sefamili balik kg kat BM,sajo balik tak watpa kat Ipoh,so ari Ahad (24.01.10)kitorg gi SP(Sungai Petani)nak ke pej. AmanahRaya kat sana,ari Ahad kat Kedah hari keja..sbb nak settlekan hal harta pusaka peninggalan arwah Ayah.Kata adik Bebo,kat situ ada Radix FC..jd leh ler try sbb selama nih dok dengar citer jer dari blogger2 dan sedara2 yg penah gi..Radix FC nih hanya ada kat Kedah jer tak silap Bebo...


Dari luar dah nampak menarik...org Melayu punya..semestinya tiada keraguan tentang status Halalnya..

Bebo amik set nih..tapau jer,maleh nak makan kat situ lgpun nak cepat balik sbb ptg tu jugak nak balik Ipoh..

Dalaman yg ekslusif...ceria dan sesuai dengan tema restoran makanan segera..

Luas...wat kenduri pun lepas nih...

Ayam organik...korang tau apa itu ayam organik??klau taktau carik sendiri kat tok Google..

Komen:

1.Ayam dia sedap,resepi herba dia mmg best..walaupun baru bberapa tahun bukak dah dapat mencabar KFC..
2.Minuman Radix Kola bg Bebo sedap...kurang gas tp tetap manis..(kurangkan gula)
3.Harga berpatutan...nak murah gi beli ayam goreng sedirik kat umah..
4.Counter Service ok..cuma perlu tingkatkan lagi.
5....apa lagik hah..takde kot....SUPPORT RFC...bila nak turun IPOH??

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ Radix FC Sungai Petani

 

Belacan