Download Percuma-Software,Games,Phone,etc!
Powered by Download-Home2u

Malam Raya-Haikal Buat Kuih Raya  

Monday, September 28, 2009


Balik kampung mmg seronok bila tiba time nak raya..sibuk ngan persiapan akhir nak sambut raya.mana ngan baju blum abih jahit lagi,langsir baru blum pasang,rumput depan umah blum trim,cermin tingkap blum cuci..argh...letih.Tu semua Bebo rasa korang semua penah rasa kan??



Post kali nih bukan nak cite pasal bab di atas tuh,post ni mungkin dah lapuk sbb dah 1minggu lebih kita menyambut 1 Syawal..so...tanpa bebel panjang nak cite malam raya lepas kat kampung Ayah Haikal kat BM,telah mengejutkan mak bapak Haikal yg sibudak debab nih rajin plak nak tolong buat biskut aper ntah..cornflakes ngn madu(paling senang nak buat) tu setelah penat meletihkan diri menyibuk kat luar menganggu pk-njangnya bakar satay,kat luar umah Bebo malam tuh mmg tengah bising ngan kengkawan pak-njang Haikal yg. sibuk bakar satay (citer nih nanti aku post).

Korang tengoklah sendiri gambar si-Haikal kat bawah nih...








iya-iya jer nak tolong...


siap dibancuh oleh mak dan maksu Haikal


tabur biji warna-warni(ape nama tah??)


sambil dibantu makcik-nya..klu tak bila nak abih


abih terabur...


simple dan paling senang


siap tuk dibakar..

AddThis Social Bookmark Button


 

Belacan