Download Percuma-Software,Games,Phone,etc!
Powered by Download-Home2u

Malam Raya-Satay 2000btg  

Monday, September 28, 2009


Seperti yg dijanjikan sebelum nih..citer malam raya yg sebelum nih siHaikal yg sibuk ngan kuih raya Cornflakes nyer tuh...berlansung juga malam tuh acara membakar satay kat umah Bebo kat kampung.

Pak-njang Haikal & Hariz ngan kekawan dia lebih kurang 40-org (korang bayangkan suasana malam tuh yg riuh rendah)diorg kongsi bakar satay dalam 2000 batang.Bebo sekeluarga kitorg join dalam 150 bth jer sbb tak ramai...raya tahun nih tak semua ada..Pakngah Haikal & Hariz sefamily raya kat Kuala,MakLang diorg pun tak balik sbb masalah org badan 2 cuma paklang nyer aje yg balik..so 150 pun tak abih makan.Cuaca malam raya tuh mmg cantik...terang benderang memeriahkan lagi suasana malam raya kami...tp Bebo perhatikan suasana malam tuh walaupun nampak hepi tp macam kureng sebab kali pertama sambut raya tanpa Ayah..(Al-Fatihah to Arwah Ayah)..

gambar yg sempat di snap..

si Haikal sibuk jer...




Sodap...


tempat panggang sendiri bikin...


sebahagian geng2 doirg yg datang awal..


2000 cucuk satay...leh ker diorg abih kan??


tukang tengok yg ramai...tukang kipas n bakar sorang jerk...


tak happening kalu tak dak muzik...sambil bakar satay layan lagu raya siok woo..


try snap depan umah





esoknya...dirg cakap satay lebih banyak..setiap sorg leh tapau dalam 30cucuk satay wak balik..
papepun...satay sedap..satay dagingnya sedap betui...lembut jer..

malam tuh sebbaik hariz leh tido dlm keadaan yg riuh rendah tuh,ngan pasang radio kuat nyer..klu tak mmg kena tempik ler...

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ Malam Raya-Satay 2000btg

 

Belacan